Arkadaşlar merhaba;

Sizlere Blog Mektebi'nin yayın hayatına başladığını duyurmaktan sevinç duyuyorum. Bilgisayar başında uzun süre vakit geçiriyorum. Bu yüzden güzel işler yapmak istiyordum. Bu fikir aklıma yattı ve hayata geçirme kararı aldım.

Öncelikle blog konusunda birçok içerik paylaşmak istiyorum. Bunların başında blog temaları, blog eklentileri ve çeşitli sorunların çözümleri geliyor.

Yabancı sitelerde ki blogları Türkçeleştirip dağıtmayı, yerli bloglar için indirme linklerini ve blogunuz için nasıl entegre edeceğinizi ayrıntılı bir şekilde anlatacağım.

Kendimce blog haberleri de paylaşmak istiyorum. Bunların içerisinde kişisel blog yazarlarının yaptığı çekilişleri, reklam sitelerinden haberleri ve para kazanmak için neler yapabileceğinizden de bahsetmek istiyorum.

Çok amaçlı bir blog olacağını düşünüyorum. Blog hakkında aranılan her sorunun çözümü niteliğinde blog olması için çalışacağım.

Keyifli zaman geçireceğimizden eminim.

Blog Mektebi