Merhaba Sayın Okur :)

Bu yazımda bir türlü başvurupta alamadığım Google Adsense ten bahsedeceğim. Birçok blog kullanıcısı Adsense in ne olduğunu bildiği için pek açıklama gereği duymuyorum. Çok merak eden varsada Google de aratıp bulun bahseden arkadaşlar hir kazanmış olur fenamı :)

Konumuza gelecek olursak, blogger ile çok uzun süren bir ilişkimiz var :) O kadar çok blog açtım ki sayısını hatırlamıyorum. Birçoğunu dağıttım, geri kalanlarda mail adresleriyle beraber çöpe gitti denebilir. Herneyse 2012 yılının mart nisan aylarında saçma sapan bir blog adresi ile blog açmış bulundum. Moda üzerine haberler paylaşırken blog almış başını gitmiş tabi. Bende adsense üye olmuşum. Para kazancaz ya iki üniversiteli arkadaş :) tabi bizim adsense hesabı geçersiz tıklama yüzünden kapatıldı. ( Aslında yarısını biz tıkladık yarısını eş dost ) :)

Sonra birçok kere adsense almaya çalıştık ama olmadı :( Anladık ki Google amca işini adam gibi yapanlara para ödüyor. O yüzden bu blogu kendi öz yazılarımla doldurma kararı aldım. Yazılar haricinde komple değişecek ama yavaş yavaş yapıyorum. Çok yakında bitecek... :)

Sonuç olarak bu işten gerçekten para kazanmak istiyorsanız önce biraz terlemeniz gerekiyor. Sonra meyvesini yiyebilirsiniz...